چکیده:
گرفتند.هچنین یافتهها نشان داد که میانگین کیفیت خدمات الکترونیکی و رضیات الکترونیکی دانشجویان پایینتر از میانگین متوسط میباشد. اتکاء دارای بیشترین اولویت و ابعاد کارآیی،حفظ اسرار شخصی،پاسخگویی،تأمین سفارش،جبران و تماس در ترتیب بعدی قرار
خلاصه ماشینی:
"ابزار جمعآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامهی محقق ساخته میباشد که روایی صوری آن تأیید و پایایی آن نیز به وسیله آلفای کرونباخ برای پرسشنامههای کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت الکترونیکی به ترتیب 0/637 و 0/318 مورد تأیید قرار گرفته است.
در تحقیق حاضر سعی شده است با تشریح ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب،به ضرورت آن جهت جلب رضایت الکترونیکی دانشجویان1پرداخته شود.
Electronic Service چارچوب نظری پژوهش حاضر:چارچوب نظری پژوهش برای بررسی رابطهی بین کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه مورد مطالعه نمودار 1 میباشد.
همچنین در پژوهش حاضر ابعاد متغیر وابستهی رضایت الکترونیکی دانشجویان براساس نظریه هوانگ و ونگ2(2002)مد نظر بوده شامل شده 1-بازخورد عمومی دانشجویان در مورد طراحی وبسایت دانشگاه 2-سرعت خدمات ارایه شده 3-شرایط خدمات 4-تحویل به موقع و قابل استفاده بودن سامانههای الکترونیکی 5-میزان حمایت اینترنتی از دانشجویان و 6-سفارشی کردن خدمات از طریق پست الکترونیک با توجه به خواستهی مشتری میباشد.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) به منظور بررسی فرضیههای اول تا هشتم تحقیق یعنی تعیین ارتباط کیفیت خدمات الکترونیکی و ابعاد آن با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه مورد مطالعه،از آزمون همبستگی پیرسون مطابق جدول 6 استفاده شده است و با توجه به تجزیه و تحلیل،سطح معنیداری آزمون پیرسون برای تمامی رابطهها 0/000 میباشد.
همچنین دربررسی اولویت ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان،بعد قابلیت اتکاء دارای بیشترین اولویت و ابعاد کارآیی،حفض اسرار شخصی،پاسخگویی،تأمین سفارش،جبران و تماس در ترتیب بعدی قرار گرفتند،و در آخر اینکه نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه مورد مطالعه پایینتر از میانگین متوسط است."