خلاصه ماشینی:
"با افزایش کاربران اینترنت و استفاده&%08313SOTG083G% (به تصویر صفحه مراجعه شود)با توجه به گسترده شدن دامنه لغوی واژگان مدیریت،تجارت الکترونیک یکی از مباحث چالشی در این دامنهمیباشد که جامعه امروز را دچار تغییر و تحول نموده است.
با وجود این صرفهجویی کلان چگونه میتوان تجارتالکترونیک را بهطورکامل جایگزین تجارت سنتی نمود؟آیاامکان چنین کاری وجود دارد؟با توجه به این نکته که مشتریقبل از خرید نمیتواند کالا را لمس نماید بایستی چگونه ایناعتماد و اطمینان را ایجاد کرد که مشتری الکترونیکی را جذبنمود؟ جارت الکترونیک در مقایسه با تجارت سنتی اگر بخواهیم تجارت را به تنهایی تعریف کنیم میتوانیم آنرا انجام هرگونه عملیات تجاری و بازرگانی بدانیم اما تجارتسنتی عبارتست از تجارت چهره به چهره و مبادلات پول آن ازطریق شبکه بانکی و یا به صورت نقدی انجام میگیرد.
با وجود این صرفهجویی کلان چگونه میتوان تجارتالکترونیک را بهطورکامل جایگزین تجارت سنتی نمود؟آیاامکان چنین کاری وجود دارد؟با توجه به این نکته که مشتریقبل از خرید نمیتواند کالا را لمس نماید بایستی چگونه ایناعتماد و اطمینان را ایجاد کرد که مشتری الکترونیکی را جذبنمود؟ جارت الکترونیک در مقایسه با تجارت سنتی اگر بخواهیم تجارت را به تنهایی تعریف کنیم میتوانیم آنرا انجام هرگونه عملیات تجاری و بازرگانی بدانیم اما تجارتسنتی عبارتست از تجارت چهره به چهره و مبادلات پول آن ازطریق شبکه بانکی و یا به صورت نقدی انجام میگیرد.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) گستردهتر از شبکههای جهانی کامپیوتر،شرکتهای الکترونیکیبه تعداد زیادی مشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا میکنندو از آنجایی که این دسترسی هزینه عملیاتی و تبلیغاتی بسیارپایینی دارد و کانالهای اضافی توزیع و بازاریابی را حذف میکند،موجب افزایش سود عملیاتی شرکتها میگردد."