خلاصه ماشینی:
"به عبارت دیگر،یادگیری در عمل،بریافتن و حل مشکلات و مسائل واقعی در حین وقوع تأکید میکند،و این نوع یادگیری به عنوان راهبرد رشد برای آن دسته ازگروههای شغلی به کار میرود که در آنها حصول به نتایج کار و توسعۀ مهارتهایواقعی و ارزشمند مورد تأکید است.
ثانیا،یادگیری در عمل را میتوان به عنوانجایگزینی برای رویکردهای طراحی آموزش بهکار گرفت،که در آن طراحان درس وظیفۀ سنگینپاسخ به همه یا اغلب پرسشهای زیر را بر عهدهدارند: آیا مسئله یا مشکل مورد نظر با آموزش قابلحل است؟ میان آنچه افراد میدانند و آنچه باید بدانند و یاانجام دهند چه فاصلهای وجود دارد؟ فراگیرندگان مورد نظر چه کسانی هستند؟محیطکار چگونه بر کاربرد آموزش تأثیر میگذارد وچگونه کاری که یاد گیرنده انجام میدهد برکاربرد آموزش تأثیر خواهد گذاشت؟ یاد گیرندهها در پایان آموزش چه چیزهایی راباید بدانند،انجام دهند یا حس کنند؟ چگونه میتوان میزان مهارت کسب شده توسطیاد گیرنده را اندازه گرفت؟ موضوعات درسی به چه ترتیبی باید بهفراگیرندگان ارائه شود؟ برای ارائۀ آموزش از چه روشهایی و از کداممواد آموزشی باید بهره گرفت؟ آموزش را چگونه باید ارائه کرد؟ قبل از ارائۀ آموزش گسترده چگونه میتوان آن را با آموزش آزمایشی آزمود و چگونه باید ازنتایج این آزمایش استفاده کرد؟ نتایج آموزش را چگونه باید ارزشیابی کرد؟ استفاده از تیمهای یادگیری در عمل،برایپاسخ دادن به همه یا بخشی از پرسشهای فوق باروندهای جاری نیز سازگار است که توان و قدرتیدگیرنده را در برآوردن نیازهای یادگیری خود،یافتن روشهای ارضای آن،یادگیری در زمانمناسب و در حین کار و ارزشیابی نتایج یادگیریافزایش میدهد[12]."