خلاصه ماشینی:
"مثال بالا یکی از نمونه روشهایی است که نویسندگان نقد کتاب مورد استفاده قرار میدهند که بهاختصار بیان شد(پیوست شماره 2 دیده شود)در این نوشته به چگونگی نوشتن نقد کتاب بهگونهای دقیقتر و قابل استفاده برای نویسندگان کمتجربه و تازهکار اشاره شده است.
در نهایت یکی از نگرانیهای نویسنده در مورد کل فرایند این است که در ساختار نقد حاضر به محتوا واقعی متن خیلی کم پرداخته شده است که میتوانست در بیان مطالب پیچیده بسیار مفید واقع شود.
101-4911,9:75,ygolonhceT dna ecneicS noitamrofnI rof yteicoS naciremA eht fo lanruoJ,senilpicsiD eht ssorcA sweiveR kooB gnitirW dna gnidaeR.
1 6002,7021-4411,9:75,ygoolonhceT dna ecneicS noitamrofnI rof yteicoS naciremA eht fo lanruoJ,senilpicsiD eht ssorcA sweiveR kooB gnitirW dna gnidaeR.
8102-0102,01:06,ygolonhceT dna ecneicS noitamrofnI rof yteicoS naciremA eht fo lanuoJ,secneicS laicoS.
J,yeltraH ,41:85,ygolonhcet dna ecneicS noitamrotnI rof yteicoS naciremA eht fo lanruoJ,stcartsbA derutcurtS .
3. اگرچه مباحث مربوط به آموزش مشارکتی مبتنی بر کامپیوتر در تمام سه جلد کتاب پراکنده است،اما بیشتر بخشها مربوط به کاربرد مشارکت الکترونیکی با تاکید بر تاثیر این امر در تغییر ماهیت آموزش در مدرسه و دانشگاه به صورت ملی و بینالمللی است.
5. پیام اصلی این کتاب بر این نکته دلالت دارد که چگونه مشارکت الکترونیکی در حال تغییر ماهیت یادگیری در مدرسه و دانشگاه است و این امر نهتنها باعث مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان،مدرسان و مدیران با استفاده از فناوریهای جدید به صورت محلی و بینالمللی میشود بلکه در خلال این فرایند مشکلات سازمانی و برنامهریزی پیشبینینشده نیز نمود پیدا میکند."