Skip to main content
فهرست مقالات

پنبه

کلید واژه های ماشینی : پنبه ، موسسه بین‌المللی پنبه ، بازار ، مصرف ، توسعه ، الیاف مصنوعی ، بازار پنبه ، توسعه فعالیتهای فروش موسسه بین‌المللی ، مصرف کل الیاف مصنوعی ، توسعه فروش الیاف مصنوعی

خلاصه ماشینی:

"گذشته از قراردادهای مستقیم و مشترک در همکاری برای بالا بردن توسعهپنبه با هزاران بازار خورده فروشی آن در اروپا غربی از طریق نشان‌دادنمحصولات در نمایشگاهها و جعبه آینه‌ها و سالن‌های مد موسسه بین المللی پنبهقراردادهای همکاری توسعه پنبه با بیش از 300 مرکز تهیه البسه و بافندهجهت توسعه فروش انواع انتخابی فرآورده‌های پنبه دارد که موجب میشودتلاشهای مستقیم این موسسه افزایش یابد. هدفهای توسعه‌ای و طرق بهبود وضع پنبه ضمن اینکه هدف کلی فعالیتهای سازمان بین المللی پنبه تقویت وضع پنبهدر بازار است بوسیله ایجاد علاقه مشتری به فرآورده‌های پنبه منظور خاصگروه توسعه‌ای که از آغاز پیدایش آن تحت‌نظر موسسه انجام وظیفه کرده استعبارت از:برانگیختن تقاضا جهت فرآورده‌های مهم بوسیله بهبود در وضعو شکل مد و توسعه در مرغوبیت انواع عالی پنبه بهمکاری طراحان مهم،سازندگان و خورده فروشانی که دارای شهرت زیادی برای سبک و کیفیتجنس دارند درنتیجه تحقیقات مفصل و مشروح بازار در زمینه روند بهبودو توسعه در موارد فروش در نقاط انتهائی به مصرف‌کننده و درنظرگرفتنانگیزه و تمایلات مصرف‌کننده موسسه بین المللی پنبه چنین تشخیص داد کهجنبه‌های«مرغوبیت و بهبود کیفیت»و راحت‌بودن روش استفاده از محصولاتپنبه بخصوص باید در پیامهای توسعه‌ای تاکید شوند تا بدانند نظر مصرف‌کنندهو درنتیجه تقاضای او را جلب کند. بعلاوه شرکت جستن در نمایشگاههای بازرگانی یکی دیگر از طرق توسعه‌ایبرای افزایش فروش محصولات پنبه‌ای میباشد گذشته از نمایشگاههای بین المللیبزرگی که در کشورهای مانند آلمان فدرال،بلژیک،فرانسه،هلند و سویسبرپا شده در موسسه بین المللی پنبه در آنها شرکت کرده،ادارات و دفاترمحلی در کشورهای جهان که متعلق به این موسسه است توانسته‌اند در سالهایاخیر بهزینه خود نمایشگاههای متعدد و مراکز عرضه زیادی تشکیل دهند."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.