خلاصه ماشینی:
"این {o(1)- rekcil&allum o} {o(2)- egnahcretni atad cinortcelE o} {o(3)- nees o} {o(4)- are gnissecorp atad cinortcelE o} {o(5)- are metsys noitamrofni tnemeganaM o} {o(6)- noddes o} {o(7)- nabrut o} {o(8)- niahc eulaV o} زنجیره برای این طراحی شده است که دستیابی به اهداف تجاری را امکانپذیر سازد.
به صورت کلی میتوان گفت که PRE تمام دادهها و اطلاعات لازم را در حیطه درون کارخانه و سازمان که شامل اطلاعاتی نظیر اطلاعات برنامهریزی تولید،مالی،منابع انسانی،سفارشها و فروش،نگهداری و تعمیرات میشود برای SIQ فراهم میکند.
براساس این فکر،اطلاعات مشابه در اختیار تمام ارکان سازمان یا شرکت قرار میگیرد تا مشتری برای دریافت نیاز و خدمات خود به طی مراحل مختلف و تکرار اطلاعات مجبور نباشد.
SIQ پیوسته با MRC با مشتری مرتبط است و دادهها و اطلاعات مورد نیاز را به منظور دستیابی به این اهداف دریافت،و در صورت عدم دستیابی به اهداف،اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه را پیگیری میکند و از طریق ارتباط اعضای مختلف متشکل از نمایندگان بخشهای مختلف و مشتری اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه تعیین میشود.
چگونگی دستیابی به سطوح بالاتر رضایت به عنوان یکی از منابع اطلاعات و دانش مرتبط با رضایت مشتری یکی از ورودیهای SIQ است و موجب نوآوری هرچه بیشتر به منظور دستیابی به سطوح بالاتر کیفیت میشود.
SIQ با تهیه و فراهم کردن اطلاعات کیفیت محمولههای ارسالی برای مشتریان این اطلاعات را از طریق سیستم MRC در اختیار مشتری قرار میدهد.
SIQ با جمعآوری دادهها و اطلاعات از سیستمهای MCS,PRE,MRC اطلاعات کیفیت چند بخشی را تولید میکند که این اطلاعات پایهای به منظور ایجاد دانش کیفیت است."