خلاصه ماشینی:
"یکی از مواردی که تصویرگر به زیبایی آن را در فریمها جای داده،احساس موجود در متن قصه است که این احساس با فرمهایمنحنی و دایرهواری که به وفور قابل یافتن است،تنوع در تعداد رنگهای گرم و سرد واستفادهی درست و به جا برای بیان احساساز آنها و طراحی عناصر و شخصیتهای موجود،باعث ملموستر شدن فضای اصلی داستان شده و روایتی با بار عاطفی و احساسیبه آن داده است؛این کار حس همذاتپنداری میان عناصر و شخصیتها با مخاطب کتاب را افزایش میدهد.
عنوان کتاب در کنار عناصر اشاره شده در بالا،باعث القای فضای مورد نظر در داستان شده و شادی و خوشحالی بسیاریدربردارد و این شروع خوبی است برای بیننده،که با شادی و لبخندی که ناخودآگاه بر لبانش نقش میبندد،کتاب را باز میکند وآمادهی خواندن داستان و دیدن تصاویر داخل کتاب میشود(روی جلد نشانی از نان نویسنده و تصویرگر نمییابیم.
همچنین،دوریزنقش عروسک و ماه در فریم حضور دارند(اولی در سبدی که دختر به دست دارد و دومی در سمت راست بالای صفحه،پشتشاخههای درختان)،چشم بیننده با دیدن روایت و شخصیت اصلی،به دنبال سایر عناصر و اتفاقات موجود در صفحه حرکت میکندو با چرخشی در تمام صفحه،باز هم به سوی روایت اصلی بازمیگردد.
آنچه در فریم حاضر دارای اهمیت است،تمایل و حرکتتمام عناصر تصویر شده به سمت چپ و صفحهی بعدی است،اما تصویرگر هوشمندانه با تغییر زاویهی قرارگیری و حرکت گرگیکه در پسزمینهی لت چپ و همچنین نگاه ریزنقش عروسک و فرزندش که روی سبد در دست دخترک قرار دارند،-و این نگاهبه سمت راست صفحه است-این چرخش و رفت و برگشت تصویری را حفظ کرده است."