Skip to main content
فهرست مقالات

برنامه آموزشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی پیشنهادهایی برای تحول

نویسنده:

ISC (20 صفحه - از 1 تا 20)

استدلال شده است که ضرورتی به ادامه تدریس درسهای مواد و خدمات کتابخانه برای نوسوادان، مواد سمعی و بصری و گزارش نویسی نیست. تغییرات ناشی از رواج فن اوری اطلاعات و تاثیر آن بر کمیت و کیفیت درسهای سازماندهی، مراجع و مجموعه سازی تشریح و نشان داده است که چه محتوایی می تواند تحت این درسها تدریس شود.


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.