Skip to main content
فهرست مقالات

نیاز به تحول در برنامه های درسی کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی

نویسنده:

ISC (18 صفحه - از 9 تا 26)

تحولات سریع فن آوری های جدید، برنامه های درسی رشته کتابداری و اطلاع رسانی را تحت تاثیر قرار داده است. این تحقیق به بررسی تاثیر فن آوری جدید در برنامه های درسی دروره کارشناسی علوم کتابداری واطلاع رسانی پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخش علوم کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شیراز می باشند. روش پژوهش، پیمایش توصیفی است و برای گرد آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.