Skip to main content
فهرست مقالات

رهنمودهایی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی

مترجم:

ISC (10 صفحه - از 89 تا 98)

خدمات مرجع همواره از وظایف بسیار مهم کتابخانه ها، به ویژه کتابخانه های دانشگاهی بوده است. این نوشته با ارائه رهنمودهای کاربردی به شفاف ساختن مراحل ارائه این خدمات و توجه مبنایی به آموزش و ارزشیابی عملکرد کارکنان بخش مرجع پرداخته است. به بیانی دیگر این نوشته آیین نامه ای کاربردی برای انجام خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی با توجه به نیازهای خاص مراجعان و توجه به اولویتها آنهاست


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.