Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (5 صفحه - از 229 تا 233)

کلید واژه های ماشینی : مدیران ، مدیریت ، کتاب ، ارتباطات ، المللی ، به‌کارگیری فرآیندهای مدیریتی در کشورها ، فرآیندهای مدیریتی ، مدیریت در عرصه بین‌المللی ، مدیریت رفتار سازمانی بین‌المللی ، سازمان تجارت جهانی دانشجویان

خلاصه ماشینی:

"لذا شرکت‌ها به مدیرانی نیاز خواهند داشت که توانایی به کارگیری فرآیندهای مدیریتی در کشورها و فرهنگ‌های مختلف با ویژگی‌های متفاوت را داشته باشند. افراد در برخی از فرهنگ‌ها نسبت به افراد در برخی از فرهنگ‌های دیگر به‌ ساختارهای سازمانی منعطف‌تری نیاز دارند. مدیران دوست دارند میزان کنترل خود را بر شرکت‌های فرعی تابعه در برخی کشورها نسبت به برخی دیگر شدت بخشند. "فصل اول و دوم‌"به تشریح و تبیین این نکته می‌پردازد که چگونه فرهنگ و دیگر عوامل‌ کشور میزبان نظیر محیط سیاسی،حقوقی،اقتصادی و سیستم‌های تکنولوژیک فرآیند مدیریت را تحت تاثیر قرار می‌دهند. "فصل پنجم‌"ساختارهای مختلف سازمانی در عرصه بین المللی را ارائه می‌دهند. "فصل‌های هشتم و نهم‌"ارتباطات میان فرهنگی،شیوه‌های تجاری و مذاکره در عرصه‌ بین المللی را مورد بحث قرار می‌دهند. "فصل چهاردهم‌"برخی از چالش‌های مدیریتی که ممکن است در آینده مدیران را با آنها مواجه شوند،خصوصا دشواریهای اجرا و به کارگیری مدیریت کیفیت جامع در فرهنگ‌های مختلف را مطرح می‌کند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.