Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (4 صفحه - از 293 تا 296)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت عملیات خدمات اختصاص‌یافته ، خدمات ، مدیریت ، کتاب ، عملیات و تکنولوژی اطلاعات ، بهره‌وری و بهبود کیفیت خدمات ، استراتژی خدمات ، تنظیم ، نقش تکنولوژی اطلاعات ، مدیریت خدمات

خلاصه ماشینی:

"48-118 ص؛جدول،نمودار این کتاب ترجمه کاملی است از ویرایش سوم(2001)متن اصلی که در 4 بخش و 19 فصل تنظیم شده است. این دو جلد یک مجموعه جامع در زمینه مدیریت خدمات است ولی به گونه‌ای‌ تنظیم شده که هر جلد،هر بخش و حتی هر فصل به‌طور مستقل در یک دوره،یک‌ درس،یک‌ سمینار و یک کارگاه آموزشی برای سطوح مختلف قابل استفاده باشد. بخش دوم،شامل فصل‌های 5 تا 9،با عنوان‌"طراحی کسب‌وکار خدماتی‌"دانش‌ لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی تدوین شده را تدارک دیده است. بخش سوم،شامل فصل‌های 10 تا 17،با عنوان‌"مدیریت عملیات خدمات‌"در 8 فصل اصلی و تعدادی فصل‌های تکمیلی و نرم‌افزارهای کاربردی،کلیه مهارت‌های لازم‌ را برای مدیران اجرایی خدمات فراهم آورده است. بخش چهارم،شامل فصل‌های 18 و 19،با عنوان‌"به سوی خدمات در کلاس‌ جهانی‌"به توسعه،رشد،بهره‌وری و بهبود کیفیت خدمات به منظور ایجاد و حفظ مزیت‌ رقابتی در آینده برای موسسات در ارائه خدمات در سطح جهانی اختصاص یافته است."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.