Skip to main content
فهرست مقالات

20 میلیارد تومان سود در سال با مونتاژ 3 خودرو در روز

(2 صفحه - از 35 تا 36)

کلید واژه های ماشینی : خودرو ، واردات خودرو ، تومان سود در سال ، قیمت خودرو ، تولید ، محیط زیست ، خودروهای تولید داخل مورد توجه ، مسئولیت اجتماعی بنگاه اقتصادی ، سال با مونتاژ ، صنعت خودرو

خلاصه ماشینی:

"به این ترتیب،از یک سو،این ضوابط به معنی آن است که‌ اشخاص و یا بخش خصوصی کوچک و متوسط نمی‌توانند (به تصویر صفحه مراجعه شود) صنعت خودروسازی‌ سزاوار حمایت و پشتیبانی است‌ ولی چنانچه حمایت‌ و پشتیبانی از اندازه خود خارج شود این صنعت قدرت و توان‌ رقابتی لازم را پیدا نخواهد کرد و به خیل صنایع میرا می‌پیوندد و از بین می‌رود در دور رقابت برای واردات شرکت کنند و فقط واردکنندگان‌ بزرگ قادر خواهند بود به واردات بپردازند و به عبارت دیگر بازار واردات اتومبیل در انحصار چند واردکننده بزرگ در خواهد آمد. و از سوی دیگر،تغییر مرتب استانداردهای حفظ محیط زیست و مؤسسه استاندارد،واردکنندگان را مجبور خواهد کرد که کلیه مراحل واردات،اعم از مذاکره با صادرکنندگان خارجی،اخذ مجوزهای لازم از داخل کشور و حمل خودروها و ترخیص آنها را ظرف شش ماه انجام‌ دهند؛زیرا در غیر این صورت،با خطر تغییر استانداردها روبه‌رو می‌شوند و خسارات زیادی متحمل خواهند شد. در واکنش به این تقاضای فزاینده،بسیاری از بنگاه‌های‌ تقریبا 80 درصد شرکت‌های FTSE-100 اطلاعات ادواری و منظمی را درباره سیاست‌ها و فعالیت‌های خود در زمینه‌ مسائل اجتماعی و زیست محیطی منتشر می‌کنند دنیا(از بنگاه‌های بزرگ همچون شرکت‌های عظیم نفتی، خطوط هواپیمایی و هتل‌های زنجیره‌ای گرفته تا بنگاه‌های‌ کوچک مانند فروشگاه‌های برخی شهرهای دنیا)چند سالی‌ است که خط مشی مدیریتی جدیدی به نام CSR:Corporate Social Responsibility یا«مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ اقتصادی»را در دستور کار خود قرار داده‌اند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.