خلاصه ماشینی:
"آمار توصیفی متغیر های تحقیق مولفه چایکاران کارخانه داران مدیران کل افزایش درامد میانگین 70/3 77/3 49/3 70/3 انحراف معیار 439/0 573/0 464/0 469/0 رضایت از روند خرید میانگین 84/3 32/3 81/3 75/3 انحراف معیار 440/0 513/0 701/0 515/0 رضایت میانگین 55/3 70/3 72/3 59/3 انحراف معیار 512/0 773/0 624/0 573/0 بازدهی و کیفیت میانگین 39/3 36/3 29/3 38/3 انحراف معیار 560/0 14/1 277/0 669/0 عملکرد میانگین 64/3 19/4 57/3 72/3 انحراف معیار 402/0 832/0 432/0 536/0 زمان میانگین 73/3 49/3 80/3 70/3 انحراف معیار 665/0 972/0 468/0 712/0 توانمندی میانگین 54/3 66/3 94/3 60/3 انحراف معیار 671/0 573/0 905/0 689/0 همانطور که ملاحظه میشود تمام مولفه های تحقیق از نظر 3 گروه جامعه آماری، دارای میانگین های بالای متوسط می باشند که این بیانگر کارکرد نسبتا خوب از این منظر می باشد یافته های پژوهش برای آزمودن فرضیه های تحقیق از آزمون دو جملهای استفاده شده است، که در ادامه هریک از فرضیات و نتایج آزمون مربوط به 3 گروه جامعه آماری آورده شده است.
بر اساس نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول، هر سه نمونه تحقیق اذعان کردهاند که خرید تضمینی برگ سبز چای توسط تعاونیهای روستایی، باعث افزایش درآمد کشاورزان شده است.
بر اساس نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم، هر سه نمونه تحقیق اذعان کردهاند که خرید تضمینی برگ سبز چای توسط تعاونیهای روستایی، باعث جلب رضایت چایکاران وکارخانه داران شده است.
بر اساس نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم، دو نمونه چایکاران و مدیران اذعان کردهاند که تعاونیهای روستایی نقش فعالی در افزایش بازدهی و کیفیت برگ سبز چای دارند و نمونه کارخانه داران مخالف این دیدگاه هستند."