موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 10 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 11 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
ب 3 |
-
1.
طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی
نویسنده : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 457 تا 475 )
کلیدواژه ها: نظریهی دادهبنیاد رفتار شهروندی مشتری محصولات لوازم خانگی خارجی
-
2.
شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی تاثیر گذار بر جذب مشتریان در کارگزاری های بورس اوراق بهادار
نویسنده : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ میران، سارا ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 6؛ 1399/06/27 - 1399/06/27 (20 صفحه - از 784 تا 803 )
کلیدواژه ها: شناسایی و اولویت بندی جذب مشتریان استراتژی های بازاریابی کارگزاری های بورس اوراق بهادار
-
3.
شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی تاثیر گذار بر جذب مشتریان در کارگزاری های بورس اوراق بهادار
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ میران، سارا ؛
مجله : ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » مجموعه مقالات کنفرانس (20 صفحه - از 784 تا 803 )
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی شناسایی و اولویت بندی جذب مشتریان کارگزاری های بورس اوراق بهادار
-
4.
بررسی تاثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی
نویسنده : قهرمانپور، پریسا ؛ ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : زنوزی، سیدجعفر ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 183 تا 197 )
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی نوآوری محصول آشفتگی محیطی عملکرد بازاریابی ظرفیت انعطافپذیری سازمانی
-
5.
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازار گرایی
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1396 - شماره 63 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 49 تا 65 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی مدل معادلات ساختاری بازارگرایی عملکرد سازمانی شرکت های صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی ایران.
-
6.
راهبرد قابلیتهای بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکتهای دارویی بورس
نویسنده : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ محمدزاده، مهدی ؛ احمدی، محمد ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » بهار 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 91 تا 108 )
کلیدواژه ها: بورس عملکرد سازمانی شرکتهای دارویی بازارمداری داخلی راهبرد قابلیتهای بازار
-
7.
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1394 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها: بورس تهران بازارگرایی عملکرد سازمانی گرایش کارآفرینی شرکتهای شیمیایی و دارویی
-
8.
ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ رضائیان، علی ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1394 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها: بازارگرایی عملکرد سازمانی مدیریت کارآفرینانه
-
9.
بررسی تاثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای
نویسنده : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1392 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 133 تا 149 )
کلیدواژه ها: احساسات عوامل فردی خرید ناگهانی فروشگاه زنجیرهای کارکنان فروش محیط فروشگاه
-
10.
گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید
نویسنده : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ رحیمی، فرجالله ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » تابستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها: فرهنگ عملکرد بورس گرایش راهبردی قابلیت توسعة محصولات جدید توسعة محصولات جدید