موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 51 |
اقتصاد 24 |
هنر و معماری 12 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 1 |
اخلاق 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 93 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 28 |
ب 14 |
الف 10 |
ج 2 |
-
51.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشنظریه برخاسته از دادههامدیریت دانش مشتریاستقرار سیستم اطلاعاتیبانکاطلاعات
-
52.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ ناصرزاده، سید محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : عابدی، احسان ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریﺑﺎﻧﻜﺪاری اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﻴﺴﺘﻢﻫﺎی اراﺋﻪدﻫﻨﺪهی خدمات بانکداری اینترنتی
-
53.
مصاحبه شونده : دیواندری، علی ؛
مجله:تازه های اقتصاد»زمستان 1391، سال دهم - شماره 138 (3 صفحه - از 113 تا 115 )
-
54.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیرحسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها:چشماندازآیندهپژوهیمدلهای طراحی چشماندازداستان شرکتابزار داستانگوییکارکنانطراحیداستانبـهبـاپژوهش
-
55.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ باقری، تینا ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:نوآوریصنعت بانکدارینظام نوآوری ملی
-
56.
سخنران : دیواندری، علی ؛
مجله:بخارا»مهر و دی 1391 - شماره 89 و 90 (3 صفحه - از 436 تا 438 )
-
57.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
-
58.
نویسنده : عطاران، جواد ؛ دیواندری، علی ؛ آدینف، حیات ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:داراییهای مشهوددیدگاه منبع محورقابلیتهاداراییهای نامشهودمزیت
-
59.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:عواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتیتصمیم خرید مشتریان اینترنتی
-
60.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند