موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 22 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 23 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 6 |
ب 5 |
علمی-پژوهشی 2 |
ج 2 |
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛ نویسنده : Fadaeian، Fatemeh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2024, Volume 11 - Number 1 رتبه الف/ISC (22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersSecond Language LearningBilingualismlanguage teacher immunityTranslanguagingpedagogies
-
2.
نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Amani، Golchin ؛
مجله:Critical Literary Studies»Autumn and Winter 2023-2024, Volume 6 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 211 تا 236 )
کلیدواژه ها:IdentityKurdish languageIdeal SelfOught-to selfMotivational IntensityHeritage Language
-
3.
نویسنده مسئول : Haghi، Sara ؛ نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛ Yasini، Ali ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2023, Volume 42 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL Teacherscontextual conditionsIntervening ConditionsIndividual Development Planning
-
4.
نویسنده مسئول : Gheitasi، Mojtaba ؛ نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTeacher EducationIranian Contextidentity development
-
5.
نویسنده : Fadaeian، Fateme ؛ Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Applied Linguistics Inquiry»Spring 2023, Volume 1 - Number 1 (16 صفحه - از 113 تا 128 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyTeacher efficacyCollective EfficacyEFL teacherwithdrawal intentionteacher turnover
-
6.
نویسنده : Sadeghi، Setayesh ؛ Yasini، Ali ؛ نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2022, Volume 41 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 205 تا 243 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL TeachersPedagogical Content Knowledgecontextual conditionsIntervening Conditions
-
7.
نویسنده مسئول : Gheitasi، Mojtaba ؛ نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛ Khany، Reza ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:ELTnational identityIranian ContextEnglish textbooksVision textbooks
-
8.
نویسنده : Shokri، Afsaneh ؛ Khany، Reza ؛ Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2022,Volume 13, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 70 تا 83 )
کلیدواژه ها:Corpus-Based StudiesKeyword IndexingResearch Articles KeywordsDomain-Specific Keywords
-
9.
نویسنده مسئول : Tabatabaei، Fatemeh Sadat ؛ نویسنده : Khany، Reza ؛ Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2022, Volume 9 - Number 1 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Teacher Educationstudent-teachersProfessional self-imageDesired selvesFeared selves
-
10.
نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛ Kalantari، Behrooz ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Summer 2021, Volume 6 - Number 3 (22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها:InteractionenvironmentCreativityEFL classroomsCreativity-Fostering Instruction