مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های بازرگانی 4 |
نشریه اقتصاد کشاورزی 1 |
نشریه راهبردهای توسعه روستایی 1 |
نشریه اقتصاد فضا و توسعه روستایی 1 |
نشریه پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی) 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
اقتصاد 2 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 3 |
ب 3 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : ساعی، مهدیه ؛ شاکری، پیروز ؛ صالحی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، صفت الله ؛
مجله:راهبردهای توسعه روستایی»زمستان 1400 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم (14 صفحه - از 487 تا 500 )
کلیدواژه ها:روستاکرماندامدارانتحلیل SWOTصنعت دامپروری
-
2.
نویسنده مسئول : ساعی، مهدیه ؛ نویسنده : شاکری، پیروز ؛ صالحی، اصغر ؛ رحمانی، صفت الله ؛
مجله:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»پاییز 1400 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها:توسعه پایداردامپروریتوسعه روستاییکرماناقتصاد روستاییاقتصاد دام
-
3.
نویسنده : ساعی، مهدیه ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»بهار 1400- شماره 80 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 80 تا 109 )
کلیدواژه ها:ایرانصادرات و وارداترفاهتغییر اقلیممدل تعادل عمومی محاسبهپذیر
-
4.
نویسنده مسئول : ساعی، مهدیه ؛ نویسنده : مرادی شهر بابک، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 31 تا 41 )
کلیدواژه ها:پذیرش بیمهآزمون فریدمنپستهمدل لاجیت
-
5.
نویسنده : ساعی، مهدیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1399 - شماره 101 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 63 تا 75 )
-
6.
نویسنده : ساعی، مهدیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1390- شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 26 تا 39 )
-
7.
نویسنده : ساعی، مهدیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1388 - شماره 37 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 83 تا 91 )
کلیدواژه ها:خدمات بازاريابيعوامل بازاريابيگوجه فرنگيمسير بازاررسانيجيرفت و كهنوجمنطقه جیرفت و کهنوجبازارجیرفتبازاریابیبازاررسانی
-
8.
نویسنده مسئول : ساعی، مهدیه ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»پاییز 1388، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 161 تا 184 )
کلیدواژه ها:مزیت نسبیغلاتنسبت هزینه به منفعت اجتماعیجیرفتکهنوجهزینهی منابع داخلی