موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 81 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 3 |
حسابداری 2 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 95 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 45 |
ب 23 |
الف 5 |
علمی-ترویجی 3 |
-
41.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ فرهیخته، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتحلیل محتواپایاننامهتحلیل تناظرفراروشمشتریدانشگاهپژوهش
-
42.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ اثناعشری، مسعود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1392، دوره هفدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:برندسازی داخلیعملکرد برندتعهد برندجو رقابتی
-
43.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ شریف فر، امیر ؛
مجله:مدیریت دارایی و تامین مالی»پاییز 1392 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:مالی رفتاریپژوهش آمیختهصندوق سرمایه گذاری مشترکرفتار سرمایه گذارانسرمایهصندوقهای سرمایهگذاری مشترکسرمایهگذاریمدیرانبازده
-
44.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ توانگر، محمدحسین ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصمیم¬گیری خرید سازمانینرمافزار سازمانی
-
45.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:مجهولرفتار مصرف کنندهانضمامسرنمونتصميم گيری خريدسبک خريدبانوان شاغل و غير شاغلگذراييپيش زمينهپس زمينهگذراییفعلمفعولفارسیجملهمتعدیزبانگـذرایی
-
46.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 155 تا 174 )
کلیدواژه ها:ميانجیتعديل گرمداخله گرآزمونهای آماریرويه های آماریModeratorMediator رده شناسي زبانترتيب واژهزبان آذربايجانيزبانفعلمفعولوزناشعاراسم
-
47.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ حاجی ابراهیم، ساعده ؛ دینی، امین ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1392 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:نوجوانان.سبکهای ارتباطی خانوادهفرآیند تصمیمگیری پیش از خریداطلاعاتوالدینمفهومگراییسبک ارتباطیفرضیهکودکانجمعآوری اطلاعاتآزمون
-
48.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ نصیری، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار 1392 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواجاذبهشیوه اجراآگهی تلویزیونی
-
49.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:پژوهش نامه اخلاق»بهار 1392، سال ششم - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 7 تا 32 )
کلیدواژه ها:اخلاقاخلاق اسلامياخلاق کسبوکارنيروي فروشفروشندهرفتارهای اخلاقیمشتریاسلامیاقاله
-
50.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری