موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم سیاسی 62 |
روانشناسی 6 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 3 |
علوم تربیتی 3 |
میان رشته ای 2 |
مدیریت 2 |
تربیت بدنی 2 |
فقه و اصول 1 |
تاریخ 1 |
حقوق 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 25 |
علمی-پژوهشی 8 |
ب 2 |
-
21.
نویسنده : موسوی، سید حسین ؛
مجله:مطالعات خاورمیانه»زمستان 1392 - شماره 75 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 1 تا 8 )
-
22.
نویسنده : موسوی، سید حسین ؛
مجله:مطالعات منطقه ای»زمستان 1392 - شماره 51 (6 صفحه - از -5 تا 0 )
-
23.
نویسنده : موسوی، سید حسین ؛
مجله:مطالعات منطقه ای»پاییز 1392 - شماره 50 (8 صفحه - از -7 تا 0 )
-
24.
نویسنده : موسوی، سید حسین ؛
مجله:مطالعات خاورمیانه»پاییز 1392 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 1 تا 6 )
کلیدواژه ها:مصرژنرال سیسیانتخابات ریاستجمهوریسیاسیاسراییل
-
25.
نویسنده : محسنی، عادل ؛ موسوی، سید حسین ؛ جمالی، محمد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1392 - شماره 69 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:دانشگاهداﻧﺸﺠﻮﻳﺎنآموزش كارآفرينينگرش كارآفرينانهباور خودكارآمدي عمومي
-
26.
نویسنده : موسوی، سید حسین ؛
مجله:مطالعات منطقه ای»تابستان 1392 - شماره 49 (6 صفحه - از -5 تا 0 )
-
27.
نویسنده : موسوی، سید حسین ؛
مجله:مطالعات خاورمیانه»تابستان 1392 - شماره 73 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:سیاسیبـاکـشورهای عـضو شورای همکاری خلیجفارسشورای همکاری خلیجفارسبـهمنطقهکشورهای عضو شورای همکاری خلیجفارس
-
28.
نویسنده : طالب زاده نوبریان، محسن ؛ کاظمی، اکرم ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1391 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها:تربیت اجتماعیتعامل اجتماعیاستقلال طلبیسواد و آگاهینگرش تربیتیفعالیت اجتماعی
-
29.
نویسنده : یارمحمدی منفرد، سعید ؛ موسوی، سید حسین ؛ یوزباشی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1391 - شماره 1 (10 صفحه - از 45 تا 54 )
-
30.
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز