مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه بررسی های بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 89 تا 115 )
کلیدواژه ها:عدالتخدماتکيفيت خدماتکيفيتکيفيت خدمات بانکيتحليل عامليمعنويت در محيط کارپيامدهاي معنويتپيش نيازهاي معنويتکارکنانمشتریمشتریاناطلاعاتتسهیلاتمدلمعنویت
-
2.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 88 تا 97 )
کلیدواژه ها:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت