رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 62 |
ب 27 |
الف 16 |
ج 4 |
علمی-ترویجی 4 |
د 1 |
-
51.
نویسنده : جلالی، سیدحسین ؛ حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛ حیدری، علی ؛ اعرابی، سیدمحمد ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1397، سال دهم - شماره 19 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 89 تا 119 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلاتحادهای استراتژیکساختار اتحاداتحاد قراردادمحوراتحاد اعتمادمحور
-
52.
نویسنده : حیدری، علی ؛ دانیاری، کیانوش ؛
مجله:زبان و ادبیات فارسی»بهار و تابستان 1397 - شماره 84 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 97 تا 113 )
کلیدواژه ها:هایدگردازاینهستی شناسیسپهری
-
53.
نویسنده : خادمی، یعن الله ؛ حیدری، علی ؛
مجله:قبسات»زمستان 1396 - شماره 86 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 51 تا 78 )
کلیدواژه ها:فطرتفرهنگنسبیت فرهنگی
-
54.
نویسنده : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 595 تا 616 )
کلیدواژه ها:نوآوری تدریجیعملکرد بنگاهبازارگرایی اکتشافیبازارگرایی بهرهبردارانهنوآوری یکبارهنوآوریبـازارگراییبنگـاه
-
55.
نویسنده مسئول : حیدری، علی ؛ نویسنده : حسنی جلیلیان، محمدرضا ؛ صحرایی، قاسم ؛ رحیمی هرسینی، بهنوش ؛
مجله:متن پژوهی ادبی»پاییز 1396 - شماره 73 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 151 تا 173 )
-
56.
نویسنده : حیدری، علی ؛ خانلری، امیر ؛ مهدوی، شادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
-
57.
نویسنده : حیدری، علی ؛ گراوند، علی ؛
مجله:پژوهشنامه نقد ادبی و بلاغت»پاییز و زمستان 1396، سال ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:استعارهمشبهمشبهبهخاقانیاستعاره مصرحه مطلقهملایمات
-
58.
نویسنده : آهنگر نژاد، جلیل ؛ حیدری، علی ؛
مجله:پژوهشنامه ادب حماسی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 24 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:رستمسهرابفردوسیروایت نقّالانشاهنامة کردیرستم و سهرابشاهنامهداستانداستان رستم و سهرابتهمینه
-
59.
نویسنده : رشیدی، آرزو ؛ پارسا، فرزاد ؛ حیدری، علی ؛
مجله:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 1/3 (14 صفحه - از 18 تا 31 )
-
60.
نویسنده : قهرمان، راشین ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدری، علی ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1396 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 571 تا 586 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبخشبندی مشتریانخوشهبندی شبکههای اجتماعیواکنش مشتریان