موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 20 |
علوم اجتماعی 5 |
اخلاق 1 |
هنر و معماری 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 29 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 12 |
ب 7 |
الف 7 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع، محمدصادق ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 27 تا 53 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند برندسازی استارتاپ مطالعه چندموردی
-
2.
مدل ارزیابی کاربردپذیری اینترنتبانک کاربر-محور
نویسنده : شیبانی، آزاد ؛ هندیجانی، رزا ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 414 تا 437 )
کلیدواژه ها: کاربردپذیری اینترنتبانک طراحی کاربر-محور ارزیابی کاربردپذیری
-
3.
الگوی استراتژیک دوسوتوانی مزیت رقابتی و مشروعیت اجتماعی
نویسنده : سلامات، شیوا ؛ خلیلنژاد، شهرام ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده مسئول : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » بهار 1401- شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی دوسوتوانی مشروعیت اجتماعی تعادل استراتژیک استراتژی رقابتی اجتماعی سازمان استراتژیک
-
4.
نگاشت شبکه تداعیهای برند گفتمان اصولگرایی و اصلاحطلبی
نویسنده مسئول : ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده : جاهدی، پدرام ؛ دین پرست، فائز ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 362 تا 383 )
کلیدواژه ها: اصلاحطلبی گفتمان سیاسی اصولگرایی برند روش نقشه مفهومی برند برند حزب تداعی سیاسی گفتمان نقشههای
-
5.
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی
نویسنده : شیبانی، ازاد ؛ هندیجانی، رزا ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله : مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » تابستان 1400 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم (42 صفحه - از 115 تا 156 )
کلیدواژه ها: کاربردپذیری طراحی کاربر-محور طراحی کاربردپذیر وبسایت بانکداری اینترنتی
-
6.
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده مسئول : شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده : نظری، محسن ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ قربانی، فاطمه ؛
مجله : مطالعات مدیریت گردشگری » بهار 1400 - شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (61 صفحه - از 111 تا 171 )
کلیدواژه ها: صنعت گردشگری نظریه داده بنیاد مسئولیت اجتماعی شرکت ایران گردشگری مسئولیت اجتماعی شرکت ها مدل پژوهش
-
7.
شناسایی عناصر سازنده واقعیت اجتماعی نوآوری در شرکتهای دانش بنیان با استفاده از روش حافظهران
نویسنده مسئول : ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده : قاضی نوری، سید سروش ؛ جاهدی، پدرام ؛
مجله : سیاست نامه علم و فناوری » بهار 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 101 تا 112 )
کلیدواژه ها: نوآوری ساخت اجتماعی واقعیت برساختگرایی اجتماعی مفهومهای ذهنی حافظهران
-
8.
آیا ریسکهای شرکتهای دانش بنیان بیمه پذیرند؟
نویسنده مسئول : ترکستانی، محمدصالح ؛
مجله : سیاست علم و فناوری » بهار 1400 - شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها: ریسک اقتصاد دانش بنیان شرکت دانش بنیان بیمه پریری ریسک
-
9.
بخشبندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند
نویسنده : ترکستانی، محمد صالح ؛ بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده مسئول : جاهدی، پدرام ؛
مجله : مطالعات مدیریت گردشگری » پاییز 1398 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 29 تا 63 )
کلیدواژه ها: بخشبندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش روش نقشه مفهومی برند نقشه گردشگری بازار بخشبندی بازار تداعی
-
10.
ارائهی مدل رفتار انتخابی مصرفکنندگان لوازم آرایشی لوکس: تحلیلی بر رفتار زنان ایرانی
نویسنده : خانلری، امیر ؛ کیماسی، مسعود ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ یعقوبیان، ایمان ؛
مجله : زن در توسعه و سیاست » بهار 1398 - شماره 63 ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها: زنان لوازم آرایشی رفتار انتخابی کالای لوکس تحلیل آمیخته