موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 50 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 5 |
میان رشته ای 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 75 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 28 |
علمی-پژوهشی 25 |
د 3 |
ج 2 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
41.
نویسنده : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سید محمد ؛ زارعی، عظیم ؛ ایزدخواه، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:صادراتترفیعرویش نظریهمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملی
-
42.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1396 - شماره 51 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 88 تا 103 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندتمایز برندرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
43.
نویسنده : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ آذر، عادل ؛ فیض، داود ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:مدیریت نوآوری»بهار 1396 - شماره 19 ISC (24 صفحه - از 21 تا 44 )
کلیدواژه ها:نوآوریهوشمندی رقابتیشرکتهای دانش بنیان
-
44.
نویسنده : گلشاهی، بهنام ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:عملکرد توسعه محصول جدیدقابلیت های بازاریابی برون گراساختار مشتری بنیادمشتریعملکرد تولید محصول جدیددیبازارشناسایی
-
45.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : آذر، عادل ؛ رضایی راد، مصطفی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:نگرشرویکرد ترکیبیگردشگری سلامتبازاریابی اجتماعیبازاراطلاعاتمدل
-
46.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ بهمنی، مهسا ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»پاییز 1395 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها:انتخاباترسانه های اجتماعیبازاریابی سیاسیارتباطات یکپارچه بازاریابی سیاسی
-
47.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ کاظمی، احمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 173 تا 189 )
کلیدواژه ها:تصویر فروشگاهریسک ادراک شدهتبلیغات توصیه ای مثبتتمایل به خرید از برند فروشگاهی
-
48.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ غلام زاده، رسول ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1395 - شماره 95 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 23 تا 50 )
کلیدواژه ها:سهم بازاررضایت مشتریسودآوریهزینه های تولیدموقعیت یابی محصولبازارتمایز
-
49.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ مقدم، علیرضا ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ شهریاری، مهری ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1395، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشیادگیری سازمانیهوش سازمانینوآوری سازمانینوآوریدانشکارکناناطلاعات
-
50.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 881 تا 900 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان