موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 16 |
روانشناسی 6 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 2 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 29 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 21 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه قابلیتهای عام اشتغال- زای مورد انتظار بازار کار با رویکرد کارآفرینی: یافتههای یک مطالعه آمیخته
نویسنده : خوشنویسان، فاطمه ؛ نصر، احمدرضا ؛ نیستانی، محمدرضا ؛ شریف، مصطفی ؛
مجله : مشاوره شغلی و سازمانی » بهار 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 68 تا 84 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی بازار کار دانشجویان تحصیلات تکمیلی قابلیتهای اشتغالزا
-
2.
علیت گرنجری واردات کالاهای مصرفی، واسطه ای و سرمایه ای بر تورم ایران
نویسنده : شریف، مصطفی ؛ جوان، سیدمحمدرضا ؛
مجله : پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی) » بهار 1395 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 221 تا 248 )
کلیدواژه ها: تورم واردات کالاهای مصرفی علیت گرنجری واسطه ای و سرمایه ای قیمت نقدینگی نرخ ارز بازار آزاد نرخ تورم
-
3.
مطالعه ی تطبیقی آموزش کارآفرینی در کشورهای منتخب شمال و جنوب
نویسنده : رحیمی، حمید ؛ شریف، مصطفی ؛
مجله : نامه آموزش عالی » بهار 1393 - شماره 25 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 101 تا 128 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی آموزش عالی آموزش کارآفرینی کشورهای منتخب کار دانشگاه مدیریت پژوهش دانشگاه کارآفرین محیطهای آموزشی
-
4.
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی
نویسنده : موسوی، ستاره ؛ شریف، مصطفی ؛ رجایی پور، سعید ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » زمستان 1392، سال دهم - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها: دانشگاه اصفهان ﺟﻮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ پذيرش نوآوري پذيرش نوآوري برنامه درسي
-
5.
الزامات و چالش های طراحی برنامه درسی آموزش عالی با رویکرد جامعه یادگیری
نویسنده : کریمی، صدیقه ؛ نصر، احمدرضا ؛ شریف، مصطفی ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » پاییز و زمستان 1392 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 89 تا 126 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی چالش یادگیری مادام العمر جامعه یادگیری الزامهای برنامه درسی برنامه درسی برنامه درسی آموزش عالی دانش طراحی برنامه درسی دانشجویان
-
6.
مفهوم و مدل جامعه یادگیری در کشور ایران
نویسنده : کریمی، صدیقه ؛ نصر، احمد رضا ؛ شریف، مصطفی ؛
مجله : جامعه شناسی کاربردی » تابستان 1392 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها: ایران یادگیری مادام العمر جامعه یادگیری اطلاعات مدل دانش آموزش توسعه
-
7.
بررسی تطبیقی نظرات اعضای هیات علمی و دانشجویان پیرامون برنامه درسی آموزش علوم مبتنی بر مولفه های ماهیت علم
نویسنده : سلطانی، اصغر ؛ شریف، مصطفی ؛ رکنی زاده، رسول ؛
مجله : آموزش عالی ایران » بهار 1392 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 105 تا 131 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی آموزش علوم ماهیت علم عنصرهای برنامه درسی
-
8.
بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامهدرسی آموزش علوم مبتنی بر مؤلفههای ماهیت علم از دیدگاه دانشجویان (مورد: دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان)
نویسنده : سلطانی، اصغر ؛ شریف، مصطفی ؛ رکنی زاده، رسول ؛
مجله : پژوهش های برنامه درسی » بهار و تابستان 1392، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها: آموزش علوم برنامهدرسی ماهیت علم عنصرهای برنامهدرسی
-
9.
امکان سنجی برنامه ریزی درسی دوزبانه در آموزش ابتدایی مطالعهی موردی استانهای آذربایجان شرقی و غربی
نویسنده : شریف، مصطفی ؛ نوروزی، رضا علی ؛ موسوی زاده، میرمحمد ؛
مجله : پژوهش های برنامه درسی » پاییز و زمستان 1391، دوره دوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها: آذربایجان شرقی آذربایجان غربی آموزش ابتدایی امکان سنجی برنامه ریزی درسی دوزبانه آذربایجان غربیامکان سنجی
-
10.
مطالعه میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نوآوری برنامه درسی در دانشگاه اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه
نویسنده : موسوی، ستاره ؛ شریف، مصطفی ؛ رجایی پور، سعید ؛
مجله : نامه آموزش عالی » پاییز 1391 - شماره 19 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها: تلفیق فناوری الگوی پذیرش منتنهی بر علاقه نوآوری برنامه درسی دانشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات نوآوری الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه