موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 23 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 28 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 20 |
ب 2 |
A+ 1 |
-
1.
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ نویسنده مسئول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1401 - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی بازاریابی الکترونیکی عملکرد مورد انتظار قصد خرید انگیزه لذت بخش
-
2.
بررسی تاثیر نیروهای محرکه نوآوری سبز بر عملکرد با نقش تعدیلکننده تعهد مدیریت و اقدامات مدیریت منابع انسانی
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ نمازی، گلناز ؛ نویسنده مسئول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجله : مدیریت منابع انسانی پایدار » پاییز و زمستان 1400، سال سوم - شماره 5 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 10 تا 33 )
کلیدواژه ها: عملکرد تعهد مدیریت نیروهای محرکه نوآوری سبز آموزش و اقدامات مدیریت منابع انسانی نوآوری سبز
-
3.
ارائه الگو رضایت_اعتماد با تاکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه
نویسنده : حاجی صفارکرمانی، ثنا ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » پاییز 1399- شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها: بیمه رضایت اعتماد وفاداری هزینه تغییر
-
4.
درآمدی بر چالش های تغییر ساختار سازمانی با تمرکز بر چالش های مرتبط با منابع انسانی
نویسنده مسئول : روستا کليشمي، علي ؛ نویسنده : حاجي کريمي، عباسعلي ؛ بايرام زاده، سونا ؛
مجله : مطالعات علوم اسلامی انسانی » تابستان 1398 - شماره 18 (جلد 1) (7 صفحه - از 12 تا 18 )
کلیدواژه ها: مدیریت تغییر تغییر ساختار ابعاد فرهنگی استقلال حقوقی
-
5.
مدل سازوکار اثرگذاری قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکت
نویسنده : نکوئی زاده، مریم ؛ حسینی، سید محمود ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛
مجله : اندیشه مدیریت راهبردی » پاییز و زمستان 1393 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 67 تا 98 )
کلیدواژه ها: عملکرد قابلیتهای پویا قابلیت درک قابلیت استفاده از فرصتها قابلیت شکلدهی مجدد قابلیتهای عملیاتی
-
6.
بررسی و تحلیل تاثیرات عدالت ادراک شده بر تمایلات رفتاری مشتریان و کیفیت خدمات ادراک شده
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ منصوری، طیبه ؛
مجله : پژوهش نامه مدیریت تحول » بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها: عدالت توزیعی عدالت تعاملی عدالت رویه ای کیفیت خدمات ادراک شده تمایلات رفتاری
-
7.
بررسی رابطه بین سبک های ارتباطی خانواده ها و فرآیند تصمیم گیری پیش از خرید نوجوان ها
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ حاجی ابراهیم، ساعده ؛ دینی، امین ؛
مجله : جامعه شناسی کاربردی » بهار 1392 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها: نوجوانان. سبکهای ارتباطی خانواده فرآیند تصمیمگیری پیش از خرید
-
8.
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها: دریافت دادههای مشتری پردازش دادههای مشتری توسعهدانشمشتری مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش مشتری
-
9.
آینده نگاری مبتنی بر تفکر راهبردی و رویکرد سناریونویسی
نویسنده : حمیدی زاده، دکتر محمد رضا ؛ حاجی کریمی، دکتر عباسعلی ؛
مجله : مدیریت راهبردی » تابستان 1391، سال اول - شماره 2 (20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها: تفکر راهبردی سناریو نویسی مدل ردپایی - اجرا توانمندی راهبردی موفقیت راهبرد
-
10.
مدلی میان سطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیم گیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ رضائیان، علی ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجله : اندیشه مدیریت راهبردی » پاییز و زمستان 1391- شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی تعهد عاطفی مشارکت در تصمیم گیری رویکرد چندسطحی مدل میان سطحی ادراک از حمایت سازمانی ادراک از احترام سازمانی