موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 25 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 32 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 15 |
ب 3 |
علمی-ترویجی 2 |
A+ 1 |
-
1.
طراحی مدل نظام اعتبارسنجی در بین مشتریان بانکداری شرکتی با رویکرد بازاریابی اجتماعی
نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛ نویسنده : آزاد، ناصر ؛ نعامی، عبداله ؛ بیات، مجتبی ؛
مجله : مطالعات مالی و بانکداری اسلامی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 17 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی بانکداری شرکتی طراحی مدل نظام اعتبارسنجی موسسههای اعتبارسنجی مشتری بانک اعتباری اعتبارسنجی مشتریان مدل تسهیلات هـا
-
2.
بررسی توسعه قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکتها (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی استان تهران)
نویسنده : دادپور، مهدی ؛ ابرومندی، فرهنگ ؛ نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها: قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک ارتقاء عملکرد شرکتها شرکتهای صادراتی
-
3.
ارائه مدلی برای موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا در ایران با تمرکز بر تناسب ویژگیهای ایده و عامل (تیم)
نویسنده : شهرکی، محسن ؛ عزیزی، محمد ؛ سرداری، احمد ؛ نویسنده مسئول : سخدری، کمال ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها: ایده تیم شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا مدل موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپا استان خراسان رضوی.
-
4.
تاثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد نوآورانه سازمان با تاکید بر نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: هولدینگ تولید محصولات پتروشیمی قائد بصیر)
نویسنده : حاجی زاده، پیمان ؛ سرداری، احمد ؛
مجله : مدیریت دانش سازمانی » پاییز 1397 - شماره 2 ISC (31 صفحه - از 63 تا 93 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش یادگیری سازمانی بهبود عملکرد نوآورانه
-
5.
مطالعه موردی ارزیابی عملکرد بر مبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن
نویسنده : سیلاوی، عیسی ؛ سرداری، احمد ؛ رشیدی کیا، یوسف ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » تابستان 1396- شماره 26 (ویژه) رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها: شاخص ارزیابی عملکرد رویکرد کارت امتیازی متوازن
-
6.
بررسی رابطهی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء)
نویسنده : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری وفاداری مسئولیت اجتماعی شرکت
-
7.
شناسايي عوامل تسهيل كننده موثر بر صادرات كالاهای فنآورمحور
نویسنده : آقاموسی طهرانی، مریم ؛ سرداری، احمد ؛ کرم پور، عبدالحسین ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » زمستان 1395، دوره بیستم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: تسهيل كننده صادراتي فن آورمحور مدلسازي ساختاري تفسيري ديمتل صادرات فناوری صنایع فناوری پیشرفته
-
8.
پیش بینی عملکرد و تعهد سازمانی بر اساس ابعاد و مولفه های هوش سازمانی (مطالعه موردی: پرستاران بیمارستان های خصوصی استان البرز)
نویسنده : سرداری، احمد ؛ موسوی، میرمحمد ؛ بهرامی، حسین ؛
مجله : مدیریت بهداشت و درمان » بهار 1395، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 25 تا 34 )
کلیدواژه ها: عملکرد پرستاران تعهدسازمانی هوش سازمانی بیمارستان های خصوصی
-
9.
شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری
نویسنده : آقاموسی طهرانی، مریم ؛ سرداری، احمد ؛ کرم پور، عبدالحسین ؛
مجله : توسعه کارآفرینی » بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 139 تا 158 )
کلیدواژه ها: فنآورمحور کارآفرینیمحوری صادراتی بازارمحوری صادراتی مدلسازی ساختاری تفسیری بازارمحوری اطلاعات کارآفرینی بازار محوری
-
10.
الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ رضایی فرد، فریده ؛ سرداری، احمد ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها: بازاریابی ویکور ارزش برند فرآیند تحلیل شبکه¬ای تصمیم¬گیری گروهی