آمار مقالات
1.
Intermediate and Advanced EFL Learners’ Identity Reflection
نویسنده : Salman Mohajer، Mahsa؛ kaivanpanah، shiva؛
مجله: Applied Language Studies » Volume 9, Autumn 2017 علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 163 تا 186)
2.
The Influence of Strategic Mediation on Novice EFL Teachers’ Pedagogical Knowledge
نویسنده : kaivanpanah، shiva؛ Rezaee، Abbas Ali؛ Neamatollahi، Morteza؛
مجله: English Language Teaching » Spring 2017, Volume 4 - Number 2 (19 صفحه - از 89 تا 107)
3.
Reading Comprehension Needs of Iranian Medical Students
نویسنده : kaivanpanah، shiva؛ Khazaei Feizabad، Abdurrashid؛
مجله: Applied Language Studies » Volume 9, Issue 1, Spring 2017 علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96)
4.
EFL learners’ motivational beliefs and their use of learning strategies
نویسنده : Ali Rezaee، Abbas ali؛ kaivanpanah، shiva؛ Najibi، Sedigheh؛
مجله: Applied Research on English Language » Winter 2014, Volume 4 - Number 7 علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18)
5.
Iranian TOEFL/IELTS Teachers’ Perception and Practice of Feedback in L2 Writing Classrooms
نویسنده : kaivanpanah، shiva؛ Nemati، Majid؛ Sharifi، Asadollah؛
مجله: English Language Teaching » Winter 2014, Volume 1 - Number 1 (17 صفحه - از 19 تا 35)
6.
An Investigation into Sources of Demotivation in Second Language Learning
نویسنده : kaivanpanah، shiva؛ Ghasemi، Zahra؛
مجله: Applied Linguistics » September 2011, Volume 14 - Number 2 علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110)
7.
On the Role of Instruction Language Proficiency and Personality Traits in the Use of Communication Strategies by L2 Learners
نویسنده : kaivanpanah، shiva؛ Yamouty، Pooneh؛
مجله: Applied Linguistics » September 2009, Volume 12 - Number 2 علمی-پژوهشی/ISC (38 صفحه - از 31 تا 68)
8.
Vocabulary assessment: Examining the role of syntactic complexity of texts and syntactic awareness
نویسنده : Mohammad Alavi، Sayyed؛ kaivanpanah، shiva؛
مجله: پژوهش ادبیات معاصر جهان » تابستان 1385 - شماره 32 (ویژه نامه انگلیسی) علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128)
9.
Cognitive and Metacognitive Vocabulary learning strategies across fields of study
نویسنده : Alavi، Seyyed Mohammad؛ kaivanpanah، shiva؛
مجله: پژوهش ادبیات معاصر جهان » پاییز 1384 - شماره 27 (ویژه نامه انگلیسی) علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 83 تا 106)