کریم زادگان مقدم، داود/ 8 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
حوزه سلامت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
-
1.
نویسنده : کریم زادگان مقدم، داود ؛ بهروان، مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1394 - شماره 120 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:حق بیمهدادهکاویدادهانباربیمهنامة اتومبیلتعرفهگذاری پویابیمهاطلاعاتبیمۀ شخص ثالثبیمـهبیمهگذارانریسک
-
2.
نویسنده : خدائی، عطیه ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 165 تا 188 )
کلیدواژه ها:ﺑﻴﻤﻪهوشتجاریهوش کسبوکاربیمههوشتجاريهوش کسب وکارفناوری اطلاعاتهوشسازمانتجاریآمادگیفنیشاخص
-
3.
نویسنده : حسن زاده، علی رضا ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ متقیان، هدیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1392، دوره هفدهم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 41 تا 72 )
کلیدواژه ها:پذیرش فناوریاساتید دانشگاهییادگیری الکترونیکیسیستم یادگیری مبتنی بر وب
-
4.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ ایزدبخش، حمید رضا ؛ قورچیان، رضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها:آلمانخرید اینترنتیرفتار خریداران اینترنتیرضایت الکترونیکی
-
5.
نویسنده : معین زاده میرحسینی، شمیم ؛ قاضی نوری، سپهر ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ وحدت، داود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1391 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 65 تا 98 )
کلیدواژه ها:پذیرش فناوریاعتماد سازمانیاعتماد مبتنی بردانشبانکداری همراهنظریه انتشار نوآوری
- 6.
-
7.
نویسنده : کریم زادگان مقدم، داود ؛ وحدت، داود ؛ نویسنده مسئول : خداپرست، محسن ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1390 - شماره 67 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 461 تا 478 )
کلیدواژه ها:رضایتمندییادگیری الکترونیکییادگیرنده الکترونیکیمدیریت یادگیری الکترونیکیرضایت یادگیرندهفنّاوری اطلاعاتسامانه
-
8.
نویسنده : علوی، سیده شهره ؛ ابراهیم زاده، عیسی ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ عطاران، محمد ؛ مهرداد، رامین ؛ گلستان، بنفشه ؛
مجله:دانش و تندرستی»بهار 1388 - شماره 9 ISC (8 صفحه - از 16 تا 23 )
کلیدواژه ها:رضایتکارکنانشیوه آموزشپس آزمونیادگیری الکترونیکی مرسوم