زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : محمدی، فاطمه ؛ صفری، خلیل ؛ نویسنده مسئول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای انسانی»پاییز 1403، دوره پنجاه وششم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 73 تا 89 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریسمنانرفتار شکایت آمیزهیجانات مصرفهتلهای گردشگری
-
2.
نویسنده مسئول : صفری، خلیل ؛ نویسنده : احمدی قراچه، علی محمد ؛ محمدجانی، فرزاد ؛
مجله:برنامه ریزی منطقه ای»تابستان 1402 - شماره 50 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 36 تا 46 )
کلیدواژه ها:اقتصاد دانش محورکسب و کارهای کوچک و متوسطحکمرانیخوبنگرش به فرصتهای اقتصادی
-
3.
نویسنده مسئول : صفری، خلیل ؛ نویسنده : غلامی آواتی، رمضان ؛ حکیمی، ایمان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1401 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 179 تا 204 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیرهبری خدمتگزارتوانمندسازی روانشناختیمدیریت منابع انسانی با تعهد بالانظریه جایگزینهای رهبریکارکنانتوانمندسازی روانشناختیتوانمندسازی روانشناختی کارکنانمتغیر
-
4.
نویسنده مسئول : صابری، کاوه ؛ صفری، خلیل ؛ حیدری، فرزین ؛ نویسنده : ملایی، غزال ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مهر 1401 - شماره 38 (12 صفحه - از 39 تا 50 )
کلیدواژه ها:سرمایه فکریعملکرد مالیمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتشرکتهای بیمه خصوصی شهرستان سنندجمسئولیتکارکنانسازمانهمبستگی
-
5.
نویسنده : شعبانی، اکرم ؛ منصوری محمدآبادی، سلیمان ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ صفری، خلیل ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدمدلسازی معادلات ساختاریمشارکت مشتریپیامدهای بازارمشتریمحصولمشتریانبازاراطلاعاتبـا
-
6.
نویسنده : صالحی، مهدی محمود ؛ دری، بهروز ؛ صفری، خلیل ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها:جو سازمانیساختار سازمانیمدیریت دانشکنش متقابل اجتماعی