مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه The International Journal of Humanities 2 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
-
1.
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ Khodadad Hosseini، Seyed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2017, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 259 تا 282 )
کلیدواژه ها:Marketingmodel of successshopping mall
-
2.
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ asadollahi، mohammadreza ؛ Hosseini، Seyed Hamid Khodadad ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2016, Volume 23 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:MarketingMALLmodel of successshopping mall
-
3.
نویسنده : Sadeghi، Arash ؛ Ahmadi، Parviz ؛ Sinaei، Mehdi ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:performance evaluationFuzzy VikorInternet banking (IB)critical success factors (CSF's)Fuzzy Multiple Criteria Decision Making (FMCDM)Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP)
-
4.
نویسنده : Khalili Shojaei، Vahab ؛ Khodadad Hoseinie، Sayed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2011, Volume 18 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:Brandgrounded theoryBrand EngagementOpen CodingAxialCodingSelective CodingIranIntegrated Marketing CommunicationIntegrated Marketing Communications