موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 21 |
علوم اجتماعی 3 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 25 |
-
1.
اثر ذهنآگاهی و مقابله مذهبی (مثبت و منفی) بر بهزیستی روانی دانشجویان در همهگیری ویروس کرونا با میانجیگری امیدواری و عاطفه مثبت
نویسنده : هاشمی، زهره ؛ نویسنده مسئول : اسدی مجره، سامره ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » زمستان 1401 - شماره 90 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 231 تا 245 )
کلیدواژه ها: عاطفه مثبت مقابله مذهبی بهزیستی روانی امیدواری ذهنآگاهی مقیاس عاطفه مثبت
-
2.
رابطه بین الگوهای ارتباطی و جو عاطفی خانواده با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی تابآوری تحصیلی
نویسنده : رضی، امیرمحمد ؛ نویسنده مسئول : اسدی مجره، سامره ؛
مجله : پژوهش های نوین روانشناختی » پاییز 1401- شماره 67 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 128 تا 136 )
کلیدواژه ها: جو عاطفی خانواده الگوهای ارتباطی سرزندگی تحصیلی تابآوری تحصیلی
-
3.
ارائه مدل ساختاری تاثیر جو عاطفی خانواده بر رفتارهای پر خطر با میانجیگری تابآوری و تنظیم هیجان در دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه
نویسنده : کهنسال نالکیاشری، سعیده ؛ اکبری، بهمن ؛ نویسنده مسئول : اسدی مجره، سامره ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » پاییز 1401 - شماره 89 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 13 تا 27 )
کلیدواژه ها: جو عاطفی خانواده تنظیم هیجان تاب آوری دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه رفتارهای پر خطر رفتارهای پرخطر خطر نوجوانان
-
4.
تاثیر آموزش شفقتورزی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودانتقادی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلا به بیماری فنیلکتونوری (PKU)
نویسنده : قاسم زاده محمدی، معصومه ؛ اسدی مجره، سامره ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، زهره ؛
مجله : پژوهش های نوین روانشناختی » تابستان 1401- شماره 66 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 230 تا 237 )
کلیدواژه ها: اضطراب خودانتقادی فنیل کتونوریا شفقت ذهنآگاهی
-
5.
تحلیل مسیر ارتباط مقابله مذهبی (مثبت و منفی) با ابعاد سلامتروان دانشجویان در دوران قرنطینه همهگیری ویروس کرونا: نقش واسطهای تابآوری روانی
نویسنده : مهرگان، دکتر بتول ؛ مقتدر، دکتر لیلا ؛ نویسنده مسئول : اسدی مجره، دکتر سامره ؛
مجله : رویش روان شناسی » فروردین 1401 - شماره 70 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 163 تا 174 )
کلیدواژه ها: سلامت روان مقابله مذهبی تابآاوری کرونا تابآوری اضطراب
-
6.
ارائه مدل ساختاری رابطه سبکهای فرزند پروری ادراک شده با رفتارهای پر خطر از طریق میانجیگری تابآوری و تنظیم هیجان در نوجوانان
نویسنده : کهنسال نالکیاشری، سعیده ؛ اکبری، بهمن ؛ نویسنده مسئول : اسدی مجره، سامره ؛
مجله : روش ها و مدل های روان شناختی » بهار 1401 - شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها: نوجوانی تنظیم هیجان تاب آوری رفتار پر خطر سبکهای فرزند پروری ادراک شده
-
7.
اعتباریابی و رواسازی نسخۀ کوتاه پرسشنامۀ سرشت و منش (TCI-56) در دانشجویان
نویسنده مسئول : رنجبر نوشری، فرزانه ؛ نویسنده : ابوالقاسمی، عباس ؛ برادران، مجید ؛ اسدی مجره، سامره ؛ مولایی، مهری ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » زمستان 1400 - شماره 86 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 58 تا 75 )
کلیدواژه ها: دانشجویان اعتباریابی رواسازی منش سرشت پرسشنامۀ سرشت و منش TCI Cloninger مقیاس برازش
-
8.
اثربخشی آموزش نظم جویی هیجانی در مقایسه با آموزش ذهن آگاهی بر انعطاف پذیری شناختی و تعامل والد - فرزند در مادران دارای کودکان کم توان ذهنی خفیف
نویسنده : جعفرپور، حسن ؛ شاکرنیا، ایراج ؛ اسدی مجره، سامره ؛ نویسنده مسئول : اکبری، بهمن ؛
مجله : علوم روانشناختی » زمستان (بهمن) ۱۴۰۰ - شماره 107 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 2130 تا 2143 )
کلیدواژه ها: کم توان ذهنی ذهن آگاهی انعطاف پذیری شناختی تعامل والد - فرزند نظم جویی هیجانی
-
9.
الگوی ارتباطی تابآوری و ذهنآگاهی با بهزیستی هیجانی با نقش واسطهای تنظیم هیجان در بیماران سرطانی
نویسنده : عابدینی، مریم ؛ صادقی، عباس ؛ اسدی مجره، سامره ؛ نویسنده مسئول : اکبری، بهمن ؛
مجله : روان شناسی سلامت » پاییز 1400 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها: تنظیم هیجان سرطان بهزیستی هیجانی تابآوری ذهن آگاهی
-
10.
تأثیر برنامه مداخلهای چندوجهی (آموزش یکپارچگی حسی- حرکتی در سطح کودک و والدین) بر نگرش و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان
نویسنده : کریمی لیچاهی، رقیه ؛ حسین خانزاده، عباسعلی ؛ اسدی مجره، سامره ؛ نویسنده مسئول : اکبری، بهمن ؛
مجله : سلامت روان کودک » تابستان1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 5 تا 17 )
کلیدواژه ها: حرکتی دانش آموزان نارساخوان یکپارچگی حسی مداخله چندوجهی کودک و والدین نگرش و عملکرد خواندن