محمدی، فرهنگ/ 1 مقاله
-
1.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط