گل علیزاده، فاطمه/ 4 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
نشریه فرآیند مدیریت و توسعه 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 131 تا 155 )
کلیدواژه ها:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیهیجاناتمحصولات
-
3.
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ رضوانی، حمید رضا ؛ طالب نژاد، عاطفه ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1392 - شماره 86 ISC (16 صفحه - از 135 تا 150 )
کلیدواژه ها:صادراتصنایع غذاییتمایل به کنترلتبیین کنندگیبازارهای خارجیعدم قطعیتتمایلپژوهشریسکاندازهراهبردهایورود به بازارهای خارجی
-
4.
نویسنده : رضوانی، حمید رضا ؛ گل علیزاده، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 193 تا 218 )
کلیدواژه ها:نقاط مرجع استراتژیکاستراتژی های بین المللیبازاریابی بین المللیکانون توجهتمایل به کنترلاستراتژیصادراتعدم قطعیتاستراتژی ورود به بازار خارجی