موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 33 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 2 |
هنر و معماری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 39 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 14 |
ب 9 |
الف 5 |
-
31.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ رضایی فرد، فریده ؛ سرداری، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:بازاریابیویکورارزش برندفرآیند تحلیل شبکه¬ایتصمیم¬گیری گروهی
-
32.
نویسنده : امیدوار، رضا ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:لجستیکLogisticsروش دیمتلمدیریت زنجیره تأمین سبزشرکت پارس خودرودیمتل
-
33.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
34.
نویسنده : امیدوار، رضا ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 29 تا 38 )
کلیدواژه ها:لجستیکمدلسازی ساختاری تفسیریLogisticsمدیریت زنجیره تأمین سبزشرکت پارس خودرو
-
35.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 33 تا 46 )
-
36.
نویسنده : میرزا امینی، سید محمد مهدی ؛ یزدانی، ناصر ؛ رحیم پور، شهدخت ؛ حنیفی، یاسر ؛ داودیان پور، پرویز ؛
مجله:گلجام»بهار و تابستان 1392 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافتجارت الکترونیکوب سایت فرشفروشگاه اینترنتی فرش
-
37.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک
-
38.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 150 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
39.
نویسنده : جهان خانی، علی ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1374 - شماره 17 و 18 ISC (18 صفحه - از 169 تا 186 )
کلیدواژه ها:صنایعاهرمصنعتاهرم عملیاتیریسک تجاریساختار مالیبورس اوراق بهادار تهراناهرم مالی