تاج زاده نمین، آیدین/ 6 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ صالحی صدقیانی، پانته آ ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1392 - شماره 3 (26 صفحه - از 139 تا 164 )
کلیدواژه ها:گردشگریاینترنتگردشگری الکترونیکیفناوری های اطلاعات و ارتباطاتسیستم گردشگریگردشگر.اطلاعات و ارتباطاتفناوریالکترونیکیسفراطلاعـاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتصنعت گردشگریTourism
-
2.
نویسنده : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 49 تا 80 )
کلیدواژه ها:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلی
-
3.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 139 تا 164 )
کلیدواژه ها:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاری
-
4.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ قضاریان، گریگور ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجله:پژوهشنامه جامعه شناسی جوانان»بهار 1390 - شماره 1 (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:ابعاد يك انگاره ي گردشگريانگاره مقصد گردشگريبازاريابي گردشگريمدل اكتنر و ريچي
-
5.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ رمضانی، مرتضی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 118 تا 135 )
کلیدواژه ها:تهرانخدماتمشتریان وفادارهتل های پنج ستارههتلوفاداری مشتریانتسهیلاتضریب همبستگیوفاداری مشتری
-
6.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ یاری، سمیراله ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجله:پژوهشگر»پاییز 1389 - شماره 19 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:تعهدبانک تجارتشایستگیاعتمادکیفیتتوانایی ایجاد ارتباطتوانایی رفع مشکلاترابطه وفاداری مشتری