موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 20 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 21 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
الف 4 |
ج 3 |
ب 3 |
-
1.
نویسنده : Rostami، Shakiba ؛ Amirian، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 79 تا 115 )
کلیدواژه ها:Confirmatory Factor AnalysisStructural equation modelingteacher professional developmentteacher changeAdaptive teaching
-
2.
نویسنده : Ziaee، Sara ؛ Tavakoli، Mansoor ؛ Rezazadeh، Mohsen ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2021، Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language Teachingwriting proficiencyAttitude towards writingIranian EFL learners’ attitudesIranian EFL teachers’ attitudes
-
3.
نویسنده : Lotfollahi، Bahareh ؛ Vahid Dastjerdi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Language Horizons»Autumn And Winter 2020, Volume 4- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:ethicsCode of EthicsCharter of Professional EthicsTranslation Ethicstranslator ethics
-
4.
نویسنده مسئول : Riahipour، Parisa ؛ نویسنده : Tavakoli، Mansoor ؛ Eslami Rasekh، Abbas ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 435 تا 463 )
کلیدواژه ها:quantitativequalitativeprofessional identityMixed methodCurriculum reformIranEFLIranianTeachersEducationEnglishTeacher
-
5.
نویسنده مسئول : Mehri Ghahfarokhi، Marzieh ؛ نویسنده : Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summe 2020, Volume 7 - Number 3 رتبه الف/ISC (25 صفحه - از 45 تا 69 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionMetacognitive strategiesKeywords: Learner autonomyTechnology-mediated Task-based language teaching
-
6.
نویسنده : Esteki، Masood ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter& Spring 2020 - Number 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 95 تا 130 )
کلیدواژه ها:Input enhancementFormulaic SequencesExplicit instructionInput floodGap-fill tasksReceptive knowledgeProductive knowledge
-
7.
نویسنده مسئول : Ghoorchaei، Behrooz ؛ نویسنده : Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2020 - Number 14 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:Portfolio assessmentstudents' perceptionswriting subskills
-
8.
نویسنده مسئول : Ghoorchaei، Behrooz ؛ نویسنده : Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 66 تا 79 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentAlternative AssessmentPortfolio assessmentEssay Writing
-
9.
نویسنده : Riahipour، Parisa ؛ Tavakoli، Mansoor ؛ Eslami Rasekh، Abbas ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 293 تا 325 )
کلیدواژه ها:Curriculum reformEnglish as a foreign language (EFL)teacher motivationteacher motivationEnglish as a foreign language (EFL)Curriculum reform
-
10.
نویسنده : Khazaeenezhad، Bahareh ؛ Tavakoli، Mansoor ؛ Amirian، Zahra ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2018, Volume 12 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 61 تا 87 )
کلیدواژه ها:Teacher Educationtheoretical knowledgeCore ReflectionPedagogical PracticeReflection LevelsReflection Phases