موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 14 |
میان رشته ای 3 |
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 20 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
ب 6 |
الف 4 |
-
11.
نویسنده مسئول : Zandieh، Zeinab ؛ نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2018, Volume 10 - Issue 2 ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:Language Learning StrategiesLexical RetrievalIntermediate BilingualsAdvanced BilingualsDegree of Bilingualism
-
12.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Mirsayafi، Shoora ؛
مجله:Iranian Distance Education Journal»Winter 2018, Volume 1 - Number 3 (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:ListeningMultimediaListening Assisted Multimedia Questionnaire
-
13.
نویسنده : Shaqaqi، Mahsa ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2018, Volume 5 - Number 3 ISC (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:ComputerWritten corrective feedbackmetalinguistic feedbackgrammatical accuracymediated feedbackAsynchronous Feedback
-
14.
نویسنده : Kalanzadeh، Gholamali ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2018, Volume 9 - Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:formexplicit instruction (EI)visual input enhancement (VIE)implicit corrective feedback (ICF)Focused Instruction (FFI)Pushed Output (PO)Explicit Corrective Feedback (ECF)CFEFLInputFFISLAVIEOutputEllisPO
-
15.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rostami Abu Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisInvolvement IndexEvaluationProficiencyTask-Induced Involvement
-
16.
نویسنده : Fakher، Zahra ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2016, Volume 35 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryDyadic InteractionL2 pragmaticsmatched level dyadsmixed level dyadsEFLODCTZPDDA
-
17.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Rouhi، Afsar ؛ Soleimani، Hassan ؛ Ghelichi، Majid ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2015, volume 6 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 3 تا 20 )
کلیدواژه ها:Phrase-Based TreatmentContrastive TeachingSelf-Paced TaskTimeConstrained TaskStage GainStageTimePT
-
18.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rahmanian، Mahboubeh ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2014, volume 5 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 128 تا 148 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentPeer-AssessmentTeacher-AssessmentComplexity, Accuracy, Fluency (CAF)Writing PerformanceAssessmentSelfEFLComplexityPeerCAFTest
-
19.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rezazadeh، Maryam ؛
مجله:Applied Research on English Language»Fall 2013 & Winter 2014, Volume 3 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:ComplexityTaskAccuracyEFL learnersCognitive Complexity
-
20.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Alavi، Seyyed Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2013 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:second language acquisition researchcomplex system theorydynamicalemergentreductiveSLAFreemanComplexityLarsenChaos