Nezhadali lafmejani، Hamidreza/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Journal of Social Sciences and Humanities Research 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
-
1.
نویسنده : Soleimani، Mahshid ؛ Nezhadali lafmejani، Hamidreza ؛ Mohammad Beigi، Zahra ؛
مجله:Journal of Social Sciences and Humanities Research»March 2014, Volume 2 - Issue 1 (7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها:Managementcustomer satisfactionBankKey customercustomer relationship
-
2.
نویسنده : Nezhadali lafmejani، Hamidreza ؛ Mohammad Beigi، Zahra ؛ mohazabi، Mehdi ؛
مجله:Journal of Social Sciences and Humanities Research»March 2014, Volume 2 - Issue 1 (5 صفحه - از 8 تا 12 )
کلیدواژه ها:Service QualityOrganizational IntelligenceSocial exchange theory