مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات ماهواره و رسانه های جدید 2 |
نشریه مطالعات انتخابات 2 |
نشریه پژوهش های ارتباطی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم سیاسی 4 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : افشانی، فریده ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1393 - شماره 7 و 8 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:نگرشمخاطب تبلیغاتاعتبار تبلیغاعتماد به تبلیغتبلیغات ماهواره ای
-
2.
نویسنده : افشانی، فریده ؛
مجله:مطالعات انتخابات»بهار و تابستان 1393 - شماره 7 و 8 (28 صفحه - از 5 تا 32 )
-
3.
نویسنده : افشانی، فریده ؛
مجله:مطالعات انتخابات»پاییز و زمستان 1392 - شماره 5 و 6 (28 صفحه - از 143 تا 170 )
-
4.
نویسنده : اوبری هاروی چپاتلا ؛ فلیکس پاتریک ماژاوا ؛ مترجم : افشانی، فریده ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»تابستان و پاییز 1392 - شماره 4 و 5 (30 صفحه - از 179 تا 208 )
کلیدواژه ها:منفعترسانه جمعیچالش هاپایگاه های شبکه های اجتماعیسازمان های رسانه جمعیمالاوی
-
5.
نویسنده : افشانی، فریده ؛ حکیم آرا، محمد علی ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار 1392 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبعآزاردهندگیارزش تبلیغیتبلیغات پیامکیکسب اجازه