امیری فرح آبادی، جعفر/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : زندهدل سیوکی، غزاله ؛ نویسنده : امیری فرح آبادی، جعفر ؛
مجله:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»آبان 1403 - شماره 77 (15 صفحه - از 10 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیریت مدرسه محوراخلاق حرفه ای معلمکیفیت تعاملات معلم - دانش آموز
-
2.
نویسنده مسئول : احمدیان مقدم، حمیده ؛ نویسنده : امیری فرح آبادی، جعفر ؛
مجله:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»مهر 1403 - شماره 76 (13 صفحه - از 25 تا 37 )
کلیدواژه ها:انطباق پذیری شغلیتوسعه حرفهای معلمانرفتارهای سازمانی مثبت گرا
-
3.
نویسنده مسئول : صداقتی عابدزاده، فاطمه ؛ نویسنده : امیری فرح آبادی، جعفر ؛
مجله:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»شهریور 1403 - شماره 75 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:رفاه ذهنیطفره روی اجتماعیرهبری امنیتمدار
-
4.
نویسنده مسئول : امیری فرح آبادی، دکتر جعفر ؛ نویسنده : ابوالقاسمی، دکتر محمود ؛
مجله:تعلیم و تربیت»تابستان 1402 - شماره 154 ، الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 185 تا 206 )
کلیدواژه ها:سیاستگذاری آموزش و پرورش ایرانهم افزایی نهادهای سیاستگذار آموزش و پرورشسیاستگذاری داده باز
-
5.
نویسنده مسئول : امیری فرح آبادی، جعفر ؛ نویسنده : ابوالقاسمی، محمود ؛
مجله:آموزش عالی ایران»زمستان 1401 - شماره 56 ، ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 105 تا 125 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی دانشگاهیحکمرانی دانشگاهیتجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیدفاتر انتقال فناوری دانشگاهی
-
6.
نویسنده : امیری فرح آبادی، جعفر ؛ ابو القاسمی، محمود ؛ قهرمانی، محمد ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»پاییز 1395- شماره 32 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 139 تا 171 )
کلیدواژه ها:آسیب شناسی سازمانیسیاست پژوهی آموزش عالیسیاست گذاری آموزش عالیآمـوزش عالـی ایـرانسیاسـت پژوهیآموزش عالیسیاسـت گذاری
-
7.
نویسنده : خراسانی، اباصلت ؛ سلیمانی، سعید ؛ امیری فرح آبادی، جعفر ؛
مجله:مشاوره شغلی و سازمانی»تابستان 1391 - شماره 11 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 95 تا 115 )
کلیدواژه ها:توانمندسازي روانشناختيراﻫﺒﺮدﻫﺎي ﺧﻮدرﻫﺒﺮيﻛﺎرﻛﻨﺎن آﻣﻮزش و ﭘﺮورش