شیبت الحمدی، سیداحمد/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه خط مشی گذاری عمومی در مدیریت 1 |
نشریه پژوهش های علوم انسانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
-
1.
نویسنده : مهدیزاده اشرفی، علی ؛ شیبت الحمدی، سیداحمد ؛ ربیعی، حمزه ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»اردیبهشت 1393، سال ششم- شماره 33 (26 صفحه - از 73 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریساختار مدیریت ارتباط با مشتریمشتریرضایت مشتریانمشتریانبانکبانک ملی
-
2.
نویسنده : جمالی منفرد، نسرین ؛ شیبت الحمدی، سیداحمد ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 ISC (14 صفحه - از 23 تا 36 )