مشایخ نیا، علی/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مشایخ نیا، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 299 تا 318 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمتبلیغات شفاهی الکترونیکیمدل ساختاری تفسیریگفتمانپذیری برندمدلبرنـدمصرفقدرت گفتمانمصرفکنندگانتبلیغاتبـا
-
2.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ محرابی، مهدی ؛ کرجالیان، رضا ؛ مشایخ نیا، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1391، سال هفتم - شماره 17 (14 صفحه - از 83 تا 96 )