-
1.
نویسنده : صفری، علی ؛ رادی، فائزه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1393 - شماره 76 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 81 تا 116 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتبازاریابی داخلیرفتارشهروندی سازمانیبانک سپه
نویسنده : صفری، علی ؛ رادی، فائزه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1393 - شماره 76 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 81 تا 116 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتبازاریابی داخلیرفتارشهروندی سازمانیبانک سپه