ضرابخانه، فرزانه/ 5 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای 2 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
جغرافیا 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ ﺿﺮاﺑﺨﺎﻧﻪ، ﻓﺮﺯاﻧﻪ ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1402 - شماره 22 ، ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 25 تا 48 )
کلیدواژه ها:اصفهانرفتار شهروندی برندرهبری برنداشتیاق برندمدلیابی معادلات ساختاری.
-
2.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ نویسنده مسئول : ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:تجربه برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدرفتار شهروندی گردشگراناشتیاقتعهدشهر اصفهاننگرش
-
3.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ نویسنده مسئول : ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:اشتیاق برند مقصدتعهد برند مقصدنگرش برند مقصدرفتار شهروندی گردشگرانتجربه برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصداشتیاقتعهدشهر اصفهاننگرش
-
4.
نویسنده : طباطبایی نسب، محمد ؛ ضرابخانه، فرزانه ؛ اسدیان، فائزه ؛
مجله:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»پاییز 1393 - شماره 26 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریارزش ويژه برند مقصدمشارکت پايدار سفرادراکات گردشگران
-
5.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»بهار 1394 - شماره 24 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 193 تا 216 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریارزش ویژه برند مقصدبرند مقصدعوامل موثر بر ارزش ویژه برند