موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 9 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
شناسایی پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظاممند
نویسنده مسئول : امامی اقلیمی، پگاه ؛ نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجله : مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی » تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها: مرور نظاممند مدل کسبوکار مدل کسبوکار نوآورانه پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه
-
2.
استراتژیهای بازاریابی مبتنیبر رسانههای اجتماعی در کسبوکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری
نویسنده : پناهنده، امیرحسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : بودلایی، حسن ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 201 تا 216 )
کلیدواژه ها: کسب و کارهای کوچک استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی گردشگری
-
3.
واکاوی چالشهای قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصتهای شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک)
نویسنده : میرا، سید ابوالقاسم ؛ رستمی، ولیالله ؛ حیدری، علی ؛ نویسنده مسئول : شمبیاتی، ناصر ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 956 تا 975 )
کلیدواژه ها: اشتغال زنان بهرهوری فرصت شغلی قانون کار ج.ا.ا بنگاه کوچک اقتصادی راهاندازی کسبوکار جدید خروج از کسبوکار
-
4.
دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمه های زندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد»
نویسنده مسئول : بختیار نصرابادی، حسینعلی ؛ نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ بادین، مسعود ؛ ودادهیر، ابوعلی ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » زمستان 1399 - شماره 140 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 44 تا 90 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده رفتار خرید نظریه داده بنیاد بیمه های زندگی
-
5.
توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
نویسنده : بختیار نصر ابادی، حسینعلی ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ ودادهیر، ابوعلی ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 217 تا 244 )
کلیدواژه ها: بیمههای زندگی ارتباطات و تعاملات رفتار خرید نظریه داده بنیاد
-
6.
از انگیزه های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران)
نویسنده : میرزایی، روزبه ؛ نصیری، حکیمه ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 921 تا 940 )
کلیدواژه ها: ایران انتخاب مقصد عوامل کششی و رانشی گردشگران اروپایی انگیزه های گردشگری
-
7.
ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ درستی، علی ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها: رضايت مشتری صنعت رستوران داری مجموعه بوف
-
8.
بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغ های شفاهی در صنعت بانکداری
نویسنده : میرا، سید ابوالقاسم ؛ پناهی وانانی، ماندانا ؛ پناهنده، امیر حسین ؛ شعبانی، رضا ؛
مجله : فرآیند مدیریت و توسعه » بهار 1393 - شماره 87 ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها: تبلیغ های شفاهی تعهد رضایت اعتماد ارزش های مشترک کیفیت ارتباطات
-
9.
شناسایی عوامل موثر در تشخیص فرصت بازار تورفته (ویژه) در صنعت مواد غذایی ایران (مطالعه موردی بخش شیرینی و شکلات در صنعت مواد غذایی ایران)
نویسنده : میرا، سید ابوالقاسم ؛ سید هاشمی تولون، محمد رضا ؛ برج ثریا، لیلا ؛
مجله : فرآیند مدیریت و توسعه » پاییز 1392 - شماره 85 ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها: بخش بندي بازار بازارهاي ويژه توانمندي هاي بنگاه محيط كلان ويژگي هاي صنعت