عمویی اوجاکی، علی/ 3 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکردیاب چشمخودگزارشگریتبلیغاتهـا
-
2.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرنیت بازدیدتازگی طلبیتنوع طلبیمدل معادله های ساختاریگردشگرانطلبیتازگیمقصدپژوهش
-
3.
نویسنده : حاجی حیدری، نسترن ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1392 - شماره 32 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 54 تا 87 )
کلیدواژه ها:روش دلفیفرا تحلیلمدیریت دانش مشتریمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریکسب دانش از مشتری