Ghorbandordinejad، Farhad/ 3 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Teaching English Language 1 |
نشریه Research in English Language Pedagogy 1 |
نشریه The International Journal of Humanities 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Ghorbandordinejad، Farhad ؛ Afshar، Hamideh ؛
مجله:Teaching English Language»Summer & Fall 2017، Volume 11 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 103 تا 129 )
کلیدواژه ها:perfectionismSelf-efficacyEnglish AchievementEFLSelfEnglishIranIranian
-
2.
نویسنده : Ghorbandordinejad، Farhad ؛ Nourizade، Farhad ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2015, Volume 22 - Number 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 83 تا 95 )
کلیدواژه ها:emotional intelligenceIranian English LearnersKey words: Critical thinking dispositionEnglish learning achievement
-
3.
نویسنده : Ghorbandordinejad، Farhad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»winter 2015 - Number 4 ISC (10 صفحه - از 36 تا 45 )
کلیدواژه ها:perfectionismEnglish Language AchievementHigh School ThirdGrade StudentsEnglishPerfectAPSEFL