Hadidi Tamjid، Nasrin/ 27 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 25 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 26 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
الف 4 |
ب 3 |
-
1.
نویسنده : Pourhadi، Mahdieh ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Hadidi Tamjid، Nasrin ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2024, Volume 14 - Number 4 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 205 تا 222 )
کلیدواژه ها:Writingperceptionsoutput modalityMixed-MethodParticipatory StructureEFL Learners’
-
2.
نویسنده مسئول : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ نویسنده : Ahour، Touran ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛
مجله:Language Horizons»Spring 2024, Volume 8 - Number 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 165 تا 190 )
کلیدواژه ها:raisingText StructureCognitively complex textscognitively simple textslinguistically complex textstextual awareness
-
3.
نویسنده : Hosseinian Ahanghar Nezhad، Forough ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2023، Volume 12 - Number 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 243 تا 277 )
کلیدواژه ها:Language Achievementlearnersachievement emotionsMale and FemaleGrade Point Average (GPA)
-
4.
نویسنده : Hassanzadeh، Leila ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Autumn & Winter 2022-2023 - Number 31 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 71 تا 93 )
کلیدواژه ها:Implicit theoriesmediating roleDweck Mindset Theory
-
5.
نویسنده : Esmaeili، Sonour ؛ Sadeghi، Karim ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Hadidi Tamjid، Nasrin ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Autumn & Winter 2022-2023 - Number 31 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 45 تا 70 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackgrammarExplicit FeedbackImplicit Feedbackflipped teaching method
-
6.
نویسنده : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2022, Volume9 - Number 4 ، الف/ISC (23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnersAwareness-raisingcomputer-based instructionText Structure
-
7.
نویسنده : Mohammadi Bazargani، Sepideh ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 169 تا 192 )
کلیدواژه ها:genderReading Comprehension StrategiesTeaching experienceTeachers’ Perceptionteaching reading comprehension
-
8.
نویسنده : Mohammadi Bazargani، Sepideh ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
مجله:Education Experiences»Summer & Autumn 2022, Volume 5 - Number 2 ، B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 146 تا 168 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnersmetacognitive awareness of reading strategies
-
9.
نویسنده : Zafarani، Pardis ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer 2022 - Number 21 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 389 تا 411 )
کلیدواژه ها:anxietyperfectionismEnglish AchievementGoal-Orientation
-
10.
نویسنده : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2022, Volume 11 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 90 تا 106 )
کلیدواژه ها:reading comprehensiontrainingself-regulated strategiesText StructureMulti-component