مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ روحانی، امیررضا ؛ هاشم زهی، علی ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1394 - شماره 12 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:)
-
2.
نویسنده : رضوانی، حمیدرضا ؛ روحانی، امیررضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:گونهشناسینقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط
-
3.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ روحانی، امیررضا ؛ قدس الهی، احمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:تجربهمصرف کنندهروش شناسیparadigmپارادايمconsumerپديدار شناسیوجود گرا
-
4.
نویسنده : روحانی، امیررضا ؛ رضوانی، حمید رضا ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:مدل کسبوکارنقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط (E-SMEs)